سفارش تبلیغ
صبا ویژن

10 اشتباه در بازاریابی تلفنی که باید از آنها اجتناب کنید

وندی نورمن یکی از بهترین ها در زمینه بازاریابی تلفنی نوشته است: ” از انجام تماس های بازاریابی متنفرم. نمی دانم چه باید بگویم و چگونه باید حرف بزنم. هیچ نوع آموزشی برای فروش نداشته ام و برای جذب مشتریان جدید به کار گرفته شده ام؛ اما در 4 هفته گذشته حتی یک مشتری جدید را نتوانستم اضافه کنم “. آیا شما هم احساسی مشابه وی داشته اید؟ آیا از پذیرفته نشدن خسته شده اید؟

آیا از موفقیت های اندکی که در زمینه بازاریابی تلفنی به دست آورده اید؛ خسته شده اید؟ انجام هر یک از اشتباهات زیر می تواند فرآیند فروش شما را از بین ببرد و باعث شود که از شغل خود لذت نبرید.

1- به کارگیری بازاریابی فشاری به جای بازاریابی کششی

اکثر ما، افراد تحمیل گر که تمام مدت در مورد خودشان حرف می زنند؛ دوست نداریم. به مدل بازاریابی خود فکر کنید. آیا به طور مداوم اطلاعات مربوط به خودتان؛ محصولات و خدمات تان را به شنونده تحمیل می کنید؟ این امر باعث می شود که مشتری احتمالی به جای آن که جذب بشود؛ از شما فاصله بگیرد.

بر روی نگرانی ها و موضوعاتی که برای مشتریان احتمالی کسب و کارهای کوچک جذاب هستند؛ تمرکز کنید و به آنها چیزهایی را پیشنهاد بدهید که می خواهند. شما به آنها کمک خواهید کرد؛ آنها را به مشتری تبدیل کرده و درآمد خود را افزایش می دهید.

2- عدم ایجاد راهنمایی هایی که به اندازه کافی تعیین کننده باشند

بازاریابی در واقع آغاز مکالمه ای با مشتریان احتمالی است؛ بنابراین می توانید دریابید که آنها چه نیازهایی دارند و همچنین به آنها کمک کنید تا راه حل پیشنهادی شما را به خوبی درک بکنند. برای موفقیت بیشتر در کسب و کار، سعی کنید مردم را به گونه ای راهنمایی کنید که بهتر بفهمند شما چه می کنید و مشتریان احتمالی ترغیب شوند که با شما ارتباط برقرار کنند.

آیا نوع بازاریابی شما؛ راهنمایی های کافی برای مخاطبان تان به همراه دارد و به مکالمه با مشتریان احتمالی می انجامد؟

با ارسال پیامک های بازاریابی مناسب، تبلیغات تجاری و استراتژی های آنلاین و آفلاین می توانید جریانی از این راهنمایی های کاربردی برای مخاطبان ایجاد نمایید.

...

ادامه متن را با کلیک بر روی لینک اصلی زیر بخوانید:

10 اشتباه در بازاریابی تلفنی که باید از آنها اجتناب کنید